Forsendelse og levering
Forsendelse og levering
Vores produkter sendes direkte til dig af vores leverandører. På den måde kan vi spare store beløb på layout- og transportomkostninger og tilbyde dig vores produkter billigere end vores konkurrenter.
Vi bestræber os på at gøre bestillings- og leveringsprocessen så nem som muligt for vores kunder. Hvis du stadig har spørgsmål eller yderligere problemer, er du velkommen til at kontakte vores kundeserviceteam. Nedenfor forklarer vi, hvordan din ordre behandles og leveres.
Leveringsomkostninger
Vi refunderer forsendelsesomkostningerne for alle ordrer i Danmark. Alle vores produkter leveres 100% gratis til dit hjem. Der er heller ikke noget krav om minimumsordre.
Forsendelse af din ordre
Har du fundet det perfekte look på vores hjemmeside? Så vil du selvfølgelig gerne nyde det så hurtigt som muligt! Derfor sørger vi for, at din ordre bliver behandlet og afsendt så hurtigt som muligt.
Nedenfor kan du se de gennemsnitlige leveringstider for alle vores pakker:
- Når du har afgivet din ordre, skal vi bruge 1-2 arbejdsdage på at behandle den. I løbet af ugen tager det en arbejdsdag, men hvis du bestiller en fredag aften eller i weekenden, kan det tage lidt længere tid.
- Når din ordre er behandlet, bliver den afsendt, og det tager i gennemsnit 4-6 arbejdsdage at få den leveret.
Hvis du har bestilt hos os, kan du allerede efter få dage se, hvornår din pakke kommer frem. Du modtager din personlige sporingskode via e-mail, som giver dig mulighed for at spore din ordre via vores sporingspartner.
Kontakt os når som helst for at sikre, at din ordre bliver afsendt i dag. Vores serviceteam vil med glæde hjælpe dig med at træffe det rigtige valg.
Levering af din ordre
Når din ordre er leveret, skal du nyde den! Selvfølgelig kan der altid gå noget galt. Vil du bytte eller returnere dem? Gå til denne side.
Defekt produkt?
Det er en skam! Desværre kan det ske, at dit produkt bliver beskadiget under transporten. I så fald leverer vi altid en ny pakke gratis første gang og kan desværre ikke give pengene tilbage. Går det galt anden gang? Så refunderer vi dig den fulde købspris.
At bestille noget
Bestillingsprocessen hos TAUCHIC er utrolig enkel. Først skal du gå til produktsiden og lægge det ønskede produkt i indkøbskurven. Det gør du ved at klikke på knappen "Læg i kurv".
Her er det vigtigt at kontrollere, at du har valgt de rigtige varianter. Hvis alt er i orden, skal du klikke på feltet "Gå til kassen". På informationssiden skal du udfylde de korrekte adresseoplysninger. Sørg for, at alle oplysninger er korrekte. Hvis disse oplysninger er udfyldt korrekt, kan du klikke på knappen "Fortsæt med at indsende".
På siden "Forsendelse" har du mulighed for at dobbelttjekke de adresseoplysninger, du har indtastet. Hun påpeger også, at alle forsendelser sendes helt gratis. Som et tegn på vores påskønnelse af vores kunder refunderer vi altid forsendelses- og leveringsomkostninger. Du kan nu gå videre ved at klikke på boksen "Gå til betaling".
Når det kommer til betalingsmuligheder, er der flere betalingsmetoder at vælge imellem. Hos TAUCHIC er alle betalingsmuligheder SSL-krypterede, så du kan altid stole på et sikkert betalingsmiljø.
- iDEAL
- Visum
- MasterCard
- Maestro
- Apple Pay
- Google Pay
- MobilePay
Når du har valgt den rigtige betalingsmetode, skal du klikke på feltet "Gennemfør ordre", og du vil blive omdirigeret til din valgte betalingsmetode. Følg instruktionerne på den relevante side for at gennemføre din ordre. I det usandsynlige tilfælde, at der skulle opstå problemer med din ordre, er du altid velkommen til at kontakte os.
Er pakken blevet væk?
Hvis en pakke går tabt eller ikke kan leveres af logistiske årsager, sender vi altid en ny pakke, før vi går videre med tilbagebetaling og returnering. Hvis ordren ikke er modtaget 30 dage efter afsendelse, kan den refunderes.
For alle andre spørgsmål, kontakt os venligst.
Oplysninger om virksomheden:
Virksomhedens navnTAUCHIC (en del af CAPITOS)
Handelskammerets nummer: 92118178
Momsnummer: NL004936992B32
Adresse: Leidsestraat 87-3, 1017 NX Amsterdam, Holland
E-mail adresse: info@tauchic.dk
Telefonnummer: +31 6 27 01 81 98
Hjemmeside: www.tauchic.dk
Åbningstider kundeservice:
Mandag til fredag: 09:00 - 17:00
Lørdag: 09:00 - 13:00
Søndag: Lukket
Vi bestræber os på at besvare din e-mail inden for 24 timer.